lördagsgodis!

sitter på jobbet nu.... jobbar ända till klockan 20.15 ikväll! riktigt synd är det om mig. men jag och my har rustat upp för en lördagskväll på jobbet. vi har köpt lördagsgodis! maaaw.
och något som är fantastiskt roligt är att just nu går morgan pålsson - världsreporter på tvn. dock då uppskattar inte mina jobbarkompisar den filmen lika mycket som mig och my. hur kan man INTE gilla morgan pålsson? hm. knepigt!

ikväll ska jag träffa carro är det tänkt! :) längesen jag träffade henne. jag har haft fullt upp med jobb och flytt. och hon har haft fullt upp med sjukhusbesök. dessutom har hon ny pojkvän! men ikväll ska vi iallafall ses! dock blir det en lugn kväll, eftersom jag jobbar imorgon också.


lunch om en halvtimma! gött som fan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0