magnus uggla!

sen jag vaknade för en timma sen har jag lyssnat på magnus uggla. jag vet inte varför, men jag kände mig bara tvungen. och det är så underbart när man är riktigt sugen på att lyssna på en speciell artist. och så sätter man på den musiken, och så känns allt bara så perfekt!
just nu lyssnar jag på utan dig. och den texten stämmer in så fruktansvärt mycket på mina känslor till min pojkvän.

ska vi för alltid ta adjö
vill jag hellre dö
än tvingas leva ensam utan dig


ah! magnus uggla for the win! när är det han spelar på liseberg förresten?.... jag jobbar säkert ändå :/
om en stund ska jag börja jobba. och idag ska min ledare medlyssna på mig en timma. gud va nervös jag känner mig nu! tänk om jag gör bort mig... säger helt fel till kunderna och bara får dem förbannade. haha, det skulle vara så typiskt mig.

nu ska jag till östra sjukhuset och ta spårvagnen.
motion!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Magnus Uggla va här i Karlshamn och sjöng i onsdags.

2008-07-22 @ 10:06:58
URL: http://piil.blogg.se/
Postat av: krille

oj oj :)

2008-07-22 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0