rockbaren!

jobbar tidigt idag. vilket betyder att jag slutar innan sex ikväll! vilket i sin tur betyder att jag kan gå ut ikväll! och det ska jag! :D
det blir lite avskedsfest för jossan på rockbaren. det känns overkligt att hon åker ifrån mig nu! och så länge... vad ska du göra i london unge? haha. det enda jag vet säkert är att jag ska hälsa på denna underbara kvinna under hösten!
men som sagt! ikväll är det rockbaren som gäller. och det blir som jossan säger, party all night long! (eller ja, frammåt småtimmarna iallafall....)

det känns lite segt att sitta inne och jobba denna dag, med tanke på vädret. det är första dagen på riktigt länge nu som himlen är klarblå och solen värmer riktigt riktigt skönt. jag borde vara ute o sola nu! men nejdå...
min semester kommer först i september. om exakt två månader så sticker jag och krille till rhodos. det ska bli galet skönt. att bara ligga på stranden o ta igen sig! dricka massa drinkar och bara ha det riktigt romantiskt!  :*

något annat som är romantiskt är att jag och krille faktiskt firar ett år på fredag :)
<3

NÄE! nu är det dags för en kopp kaffe!
tack telia för kaffemaskinen.

Kommentarer
Postat av: krille

Det ska bli underbart älskling! (Att gå ut ikväll asså) ;)

Näe! jag menar rhodos! PUSS

2008-07-02 @ 11:43:38
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: Morsing

Ooh, mys på Grekland :D. Vad fint du har fått det här på bloggen :), jag orkar aldrig direkt fixa något på min egen och jag är ändå för kass för att få det snyggt. Vi synes snart hoppas jag :), pusshej!

2008-07-02 @ 18:25:28
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Jonna

Grattis på 1årsdagen om än lite sent! Hoppas att det var en fiiiin dag!

2008-07-06 @ 20:12:23
URL: http://disneydags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0