så var man tillbaka i storstan igen

dagarna på tjörn var jättemysiga :) när vi kom upp i tisdags kväll blåste det jävligt mycket. och vattnet var ju inte direkt varmt. så bad blev det inte mycket av.
istället åkte vi in till stenungsund och käkade mat. riktigt mysigt!
sedan blev det allsång på skansen och hajen 3 tillsammans med krilles farfar i villavagnen.
sedan blev det natt - och krilleponken snarkar och pratar i sömnen. aww, älskling då.

på onsdagsmorgonen var vädret lite sådär halvstadigt. vi satt inne och spelade fyra i rad. (ja, jag vann flest gånger!)
sedan åkte vi till det kära göksäter på orust. ett ullared i miniatyr. och seriöst. det fanns bara skit där! och kassaköerna var milslånga. så det var ingen hit!
frammåt eftermiddagen blev vädret lite bättre, men det blåste fortfarande grymt mycket.
men vi lyckades få eld på grillen och fick oss en god middag ^^
kvällen avslutades i mollösund på orust hos frida :) vi åkte några extra mil för att träffa denna dam! och det var det värt.
vi satt nere i hamnen och åt glas i solnedgången bland alla galna norska turister.



men nu är jag hemma i storstan igen - och jag jobbar. inte kul en kväll som denna! inga av mina nära arbetskompisar jobbar, och det känns grymt ensamt i den här delen av supporten.
men. telefonen ringer för fullt! dags att svara....

Kommentarer
Postat av: my

Åh gumman stackare! :( Men imorgon jobbar vi kvällen tillsammans. Så vi har sällskap! ;)

2008-07-20 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0