vilken fantastisk dag!

igår, alltså! vilken bra dag!

dock började den lite tragiskt, men det löste sig tillslut :*) älskling, du är allt för mig. glöm inte det. vi klarar allt!
jag och krille åt lunch på jensen. massa god mat, och så självklart glass-buffén efter maten! som två små barn ;)

sedan var det dags för MATCH! vi sålde souvenirer innan, och nere vid ståplats där vi sålde, fick vi in över 15 tusen på en timma. härligt härligt!
sen var det matchstart, och allbäck gjorde entré! och vilket mysigt allbäck-tifo vi hade i klacken! åh... igår var jag en stolt och en glad öisare! (bilder från matchen kommer senare, och på min bilddagbok)
1-0 vann vi med.... målet la vi efter bara några sekunder. sedan var det en ganska seg match. men! vi spelade bra, och det ser riktigt bra ut för framtiden. nu ligger vi ändå tvåa i tabellen!

efter matchen igår åkte vi hem till krille! :) där tog vi bilen till tulebo och badade med hundarna! eller ja.... en av hundarna ;) buppe stod med vid strandkanten och hoppade. fegis!
men det var skönt i vattnet och jag hade inte badat på riktigt länge.

<3


och nu till en ännu roligare nyhet! JAG HAR FÅTT EN ANSTÄLLNING PÅ TELIA! :D och nej, jag ska inte ens förlänga mitt vikariat, utan jag har fått en tillsvidare anställning i ett halvår! vilket betyder att jag kommer få en fast lön, så jag kommer alltid få ut minst 17500 i månaden! dessutom får jag mobiltelefon och abbonemang betalt av telia, som jag kan använda både i jobbet och privat.  och det bästa av allt! jag kommer få en fast plats!
jag är lycklig! jag får också 10 dagars betald semester, som jag ska ta ut när vi åker till grekland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0