10 sec or something

egentligen borde jag sitta på jobbet nu.... jobbar kväll. men efter några timmar på jobbet så klarade jag inte av mer! jag har problem med magen, och huvudet dunkar. så vid fyraatiden gav jag upp och tvingade krille att hämta mig.
jag ska ligga hemma idag och imorn. vila upp mig ordentligt. jobbar nämligen hela nästa vecka också.

eftersom det blir en sängliggande helg så unnade jag mig lite tidningar. bland annat en cosmopolitan. men jag tycker egentligen inte att den typen av tidningar är nått att ha. men i detta nummer var det en hel del tips för slitet hår och kassa naglar. som gjort för mig! efter blekningar, slingor och extensions behöver mitt blonda hår lite vård. funderar dessutom på att färga håret mörkt till hösten igen.... vi får se!
och mina naglar, dem ska vi inte ens tala om. de har blivit jättesköra, och går av och delar sig för minsta lilla! och jag hittar aldrig nått bra nagellack heller. någon som har något tips? alla nagellack jag kör med tar alltid skitlång tid på sig att torka. trots att det står typ "10 sec dry" eller nått på.
och när det väl torkat, och man ska lägga på ett nytt lager med färg dagen efter eller liknande, så löser det alltid upp sig och blir helt segt.
så, när lönen kommer vet jag en ytterligare sak att lägga pengar på. nagellack!


nagellack



nu ska vi åka & köpa mat. killarna verkar vara sugna på kinamat. jag tror dock inte att det är så bra för min mage... jag får väl köra på filmjölk och flingor eller nått!

btw! jag önskar att jag var på metaltown nu och såg nightwish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0