hej och välkommen till telia support!

har en liten kafferast nu... nu känns det verkligen att jobbet har kommit igång på riktigt.
bara sura kunder som ringer in med komplicerade problem. trots det älskar jag mitt jobb på telia! ;)

igår var det match. öis - brommapojkarna. och vet ni? öis vann med 5-0! IGEN! det är alltså 10-0 till öis på två matcher. bra mycket roligare att se på öis, än att se på svenska landslaget!
och ja som ni vet så jobbar jag ju på öismatcherna, och igår sålde jag riktigt bra! införskaffade mig en ny halsduk själv också! en allbäck-halsduk! fantastiskt bra...

btw, vad tycker ni om den nya desginen på bloggen?
min älskade svägerska caroline fridén ordnar allt åt mig <3 hon är verkligen en ängel!
nu kommer jag ha fler läsare än självaste blondinbella! ^^


nä, back to work!


Kommentarer
Postat av: krille

den är jättefin gumman :) men mer läsare än blondinbella är jag faktiskt lite skeptisk till ;)

2008-06-25 @ 13:02:46
Postat av: carro barr0

såklart baby! kul att du gillade den.

2008-06-25 @ 22:39:48
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0