home again!

äntligen hemma. och äntligen har jag fått pussa lite på min pojkvän :)
dock verkar han vara mest intresserad av sin dator som han släpat hit. men ändå! det kan jag unna honom en kväll som denna!
ganska skön dag på jobbet :) vet ni vem jag fick prata med? johan anegrund ringde in och skulle ha hjälp med sitt internet! och dessutom verkar jag ha hjälpt honom! nice är det.
för er som inte vet så är johan anegrund en gammal öisare! en veteran! jooohaaan anegruuund frååån skiiiljeeebooo!

om 20 minuter så är det repris på förra veckans allsång på skansen. som jag MISSADE. hur kunde jag? håkan hellström är ju med och allt. så nu har jag chansen!
och innan det så hade jag tänkt att slänga i en hårinpackning. så jag ska rusa in i duschen nu!

pussgodnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0