juni, juli, augusti!

ja sommar har vi verkligen!

studenten i fredags - vilken jävla underbar dag!
först var det en jättetrevlig och mysig champagnefrukost hemma hos ida :) efter det blev det samling med klassen i klassrumet, fotografering, promenad och så lunch.
efter det var vi i aulan och fick lite låtar spelade för oss... sedan kom det, som vi alla längtat efter i tre år, minst! UTSPRINGET!
det var fantastiskt, trotts att jag knappt kunde röra fötterna (har fortfarande skoskav som gör att jag inte kan gå...)
och efter det väntade flakturen. jag hade satt ihop musiken för flaket, och jag var riktigt nöjd när jag stod där uppe o skrek och vrålade för full hals! och champagne fick jag i mig hur mycket som helst!
mottagningen hemma var jättetrevlig, och jag fick mägnder med fina saker, smycken ch pengar.
frammåt nio, tio var det dags att åka cab till studentfesten på respekt!
kvällen blev också bra! dock hade jag väldigt ont i fötterna och hela benen... dessutom var jag riktigt trött.
jag åkte hem vid ungefär tvåtiden, och då hade jag verkligen fått ut max av denhär dagen!
tack alla som på något sätt gjort denna dag till en av de bästa dagarna i mitt liv. i love you! <3

image90




Kommentarer
Postat av: Remina

Underbar bild & underbar Lisa! :)

2008-06-05 @ 14:16:24
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0