som kliar och sticks!

äntligen hemkommen från jobbet... sitter hemma hos krille nu.
jag misstänker att jag fått någon allergi av något slag. det började med typ eksem på rumpan... sen fick jag lite på handen, och nu har jag även på hela låren. det kliar konstant, och medecinen mamma gav mig mot eksem hjälper inte.
kanske borde jag gå till en läkare? jag kanske har blivit allergisk mot nått. osannolikt, men ändå! det borde kollas upp...

imorgon har jag sovmorgon! bjobbar 13.30 - 22.15. ska bli riktigt skönt med ett kvällspass.

Kommentarer
Postat av: Arna

jag är SJUKT avundsjuk! det är nästan så att jag åker till usa över en dag bara för att få se honom, faktiskt!

2008-06-24 @ 21:17:37
URL: http://arnas.blogg.se/
Postat av: krille

stackars liten :D puss!

2008-06-25 @ 13:01:15
Postat av: Jonna

Jag lider med dig vännen. Hoppas att allt går bra på jobbet och att du vet om att du alltid kan ringa. Vi måste träffas nån dag by the way!

och du!! Vilken läcker blogg!! Hur har du gjort detta?

Krams

2008-06-25 @ 15:23:36
URL: http://disneydags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0