atlantic

jag blev så sugen när sofia morsing skrev om keane i hennes blogg... så ja, nu sitter jag också och sträcklyssnar på dem. och här lär jag sitta ett par timmar!

nu har jag sovit ett par nätter hemma i sävedalen. det känns ganska skönt! men det är tomt... dock kommer krille imorn och jag längtar. för det är tråkigt att sova ensam, och jag saknar hans värme. för att citera keane då: 
an empty house, is not a home

image70

och ja, nu tänkte jag passa på att klaga lite på snön igen... det är groteskt mycket ute nu! igår skottade jag i 40 minuter... tråkigt värre snöade det under tiden så jag såg ingen större skillnad när jag var klar.
men vart tog våren vägen? hallå eller?



Kommentarer
Postat av: Morsing

YES! Min blogg har inspirerat någon att göra något ^^. I'm honoured :D!

2008-03-26 @ 23:50:55
URL: http://tana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0