benskydd?

ja, benskydd borde jag verkligen skaffa. jag har redan blåmärken på hela låret... och jag har repat en av scenerna där jag knäcker plankor.
tänk er, 10 plankor i varje föreställning. och så är det 9 föreställningar... dessutom med genrep. herregud. mina ben kommer vara helblåa...

näe, denhär kvällen känns inte bra. jag är trött på allt, och hade helst velat lägga mig och sova i två veckor tills allt detta är över. eller ännu bättre! åka bort... typ, till mallorca och palmanova igen? jag vill bli brun, fräsch
 och lite smalare... vilket jag ska bli. snart. jag behöver bara lite motivation.... och den ligger just nu begravd under alla musikalmanus.


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0