jobbintervjuer

japp, på ett par timmar har jag fått 4 stycken jobbintervjuer inplanerade.
igår var jag på burger king på jobbintervju. dock fick jag besked samma kväll att jag inte hade fått jobbet... men jag försökte ialllafall!
idag var jag på intervju nere på en klädbutik på allum. det lät väldigt possitivt, och jag skulle få besked i veckan.
på måndag ska jag på intervju på telia bredbandssupport och en annan dag i nästa vecka ska jag till willys i mölndalsbro.
jag behöver verkligen ett jobb. så det är bara att hålla tummarna!

idag har i övrigt vart en mycket skön dag! :) lyckades sova lite längre imorse, ända till tio!
sedan var jag ute på en långpromenad i solen. såklart med solbrillor och ipod i högsta hugg!
efter det bar det somsagt ner till allum för jobbintervju.
det gick ganska fort, och där träfade jag emil carlsson! vi åkte in till stan och tog en fika på espresso house! den klassiska fikan med chai latte! to die for!
emil har en IPHONE! ascool verkligen. den är hackad och klar för sverige, och man kan ha vilken operatör som helst. han sa att hans polare kan fixa en åt mig också. för ungefär 3700! nackdelen är om den går sönder... man kan liksom inte lämna in den någonstanns.

kvällen har spenderats i partillebo hallen! slutspel i handboll. efter mycket spänning vann tillslut sävehof. de lyckades med konsten att kasta in bollen från halva plan in i mål när det var en sekund kvar! yaaay!

nu blir det oc! godnatt sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0