just a minute

det första jag gjorde när jag kom hem i snökaoset igår var att ladda ner håkan hellströms nya skiva! jag vet, den är inte ute i butik än. men jag var så galet nyfiken! och skivan var bra! riktigt bra! håkan hellström är en av sveriges största och bästa poeter alltså...
egentligen vill jag inte säga det, men jag laddade hem "Melodifestivalen 2008"-skivan. det är lite mesigt, men vafan! bröderna rongedal är asbra ju :D

kvällen spenderades hemma hos joss med wallander. dessutom tog vi en promenad ner till statoil. och FAN vad mycket snö det är överallt. och idag är det ännu mer, och det snöar ju fortfarande.

idag ska jag och joss till stan (trots snökaoset). måste köpa nya piercingar och byta ut de stavarna som jag har nu. både i tungan och i tragus!... sedan hoppas jag på ett besök i solariumet. jag hade behövt få lite färg.
shit, jag längtar till våren och sommaren nu. först balen och studenten, sedan semester med pojkvän! :) åh. ge mig. ge mig.

men medans jag drömmer om sommar, sol och värme kan jag ju gå ut för att skotta lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0