påskhelgen...

idag är det långfredag. förvånadsvärt kort långfredag måste jag erkänna!
fast, när jag tänker efter så har jag hunnit med en hel del idag.
eftersom det är lite kris hemma bor jag för tillfället helt hos familjen fridén. ganska skönt att få vara borta ett tag... hoppas dem där hemma får sig en tankeställare. för jag är jävligt trött och ledsen på att det alltid är som det är.

hursomhelst! idag  var vi på stan! jag fick köpt en hel del :) tänkte eftersom det är påsk, och faktiskt vår behövde jag få in lite färg i min helsvarta garderob. så det blev en röd klänning, en färgglad sjal med massa blommor, nya leggins och så lite hårprodukter! dessutom bjöd jag min pojkvän på lunch, på paprika. riktigt mysigt! ^^

när vi kom hem hade krilles pappa kommit hem från budapest (dit jag förövrigt ska i maj!).
han hade köpt med sig lite smaskens hem. en limpa cigg, och så en ny smirnoff. nu blire partaaaj!
och på tal om sprit... igår var jag med krilles mamma, marie, nere på systemet. vi köpte massa cider och sånt nu inför påskhelgen. men vad händer? när hon skulle betala blev hon anklagad för lagning eftersom jag också stod med henne och inte kunde visa leg. så jävla löjligt! vi lyckades få med oss en del av det vi skulle ha iallafall..... men fan va arga vi var! jag skulle ju förfan bara vara snäll och hjälpa till med att bära. jävla sverige....


image68


trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: Morsing

Fan vad trist, det där med systemet. Och hur visste de att du var under tjugo? Surt är det i alla fall.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på på påsklovet, får se vart vindarna vänder mig :P. Jag har lite folk som gjort anspråk på att vi ska hitta på något, men inget sådär inplanerat direkt. Själv då?

2008-03-21 @ 22:46:06
URL: http://tana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0