wake me up, before you go go!

nu undrar ni säkert varför jag är uppe, och dessutom orkar blogga innan klockan nio en lördagsmorgon. svaret är: musikal... oväntat, ha?
men med 3 dagar kvar till premiär behövs det repa. repa repa repa!
igår var det fredag, så vi fick sluta lite tidigare. typ fem, istället för sex.
när vi slutat var det bara att stressa hem för att duscha och byta om för att sedan åka på 25års kalas hos min bror.
jävlar vilken fin lägenhet dem har fått! jag blev så galet sugen på att flytta... så söka lägenhet är det första jag ska göra när jag får ett jobb. verkligen!

kvällen igår avslutades hemma hos joss tillsammans med henne och maggan! det behövde jag... lite girltalk. mest sex. och det känns skönt... att prata om alltså... och att ha :* man har typ glömt bort sånna saker under repveckan. man orkar inte tänka och har verkligen inte någon tid att ägna åt de ;)
men det  får bli lite ändring på det i helgen tror jag.... om jag har tid att träffa min såkallade pojkvän. eller om han har tid.

btw, hoppas nordman spöar skiten ur carola ikväll!


image62

Kommentarer
Postat av: Joss

fan vad stört, sitter och lyssnar på 'wake me up before you go-go' och så ser jag att du har det som inläggsrubrik! scary :D hehe

2008-03-08 @ 15:29:12
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0