borde vara nöjd...

ja, det borde jag verkligen! jag har bara ett fåtal G från gymnasiet. resten är MVG och VG.
tragiskt nog har jag inte fått ett enda MVG den här terminen. idag fick jag reda på sju betyg. sju stycken VG!
men jag ska inte klaga... för ett år sen var jag nära på att hoppa av skolan helt. men min klass räddade mig, och övertalade mig om att det inte var värt det.
och nu så här i efterhand vill jag bara tacka er för det. ett bättre tal kommer på fredag, var så säker!
på tal om tal (!) så var det flera i klassen som höll tal idag... och shit, alla grät typ. alla förrutom jag...
visst tog jag åt mig. men vissa människor kan jag bara inte mjukna för - det går inte!

igår köpte jag en ny mobil! :) den är jättefin, och den är bajsbrun! me like ^^

och ja, snart ska jag till lilla oscar på studentmottagning. idag var det hans tur! och på fredag är det min tur!
det ska bli så skönt.
PUSSHEJ!

/BLONDINLISA *FNISS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0