home sweet home!

så var man hemma i kalla sverige igen! men det är ganska skönt ändå :) jag som får bo hos krille och allt... mamma ligger hemma med magsjuka. det vill man  ju INTE ha innan balen och studenten nu.

veckan i budapest var underbar! jag bodde tillsammans med jeanette, remina och morsin. vi hade det bästa rummet på hela hotellet, jag lovar. och stämmningen mellan oss var den bästa! vi hade grymt härligt på rummet ^^
åh, detta var den bästa klassresan i hela mitt liv!
vi har solat, badat på lyxbad (som gellert!) vi har såklart åkt sightseeingbuss runt hela stan och tittat på massa sevärdheter, ätit underbar mat och druckit galet billig sprit!

allt var kanon, förrutom missödet med min resväska på hemvägen.
någon som jobbar på budapest flygplats hade klippt up låset och snott en limpa cigg och sprit... även en del kläder saknades. men jag fick behålla några flaskor tequila, smirnoff och vin ialladall... och en limpa låg kvar i botten på väskan.
men annars var hela resan totalt jävla underbar! jag kommer sakna klass NS3 enormt mycket. den här veckan tillsammans med några av de härligaste människor jag vet kommer jag att minnas för evigt. <3


och ja, krilles pappa kom hem från kina idag... han hade hört missödet om min väska och tyckte synd om mig.
jag fick en limpa cigg i tröst... så nu har jag 20 paket att trösta mig med.


PEACE and LOVE!

Kommentarer
Postat av: Remina

Ja, vi hade lätt det bästa rummet! :D skitkul att bo med er. Oj jävlar. Inte visste jag att din väska blev rånad. Tur att det inte var nåt värre iaf. Puss

2008-05-19 @ 09:35:37
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0