min rubrik

lördagsmorgon, klockan är halv elva.... efter riktigt bra sex borde man bli trött. men nej, jag rusar upp istället. (ni som inte ville veta detdär skulle inte ha läst!)
somsagt lördag idag... ikväll ska jag med familjen fridén på släktkalas. deras kusin hanna fyller 18!
egentligen är jag inte så mycket för kalas, men å andra sidan ska jag dra med mig krille till pernillas 20års kalas nästa vecka så då blir det jämt ^^

igår eldade krille upp min morgonrock när jag hade den PÅ MIG. det hade kunnat sluta illa, men ja. jag lever.
som straff fick han betala hälften av förbetalningen på mitt löshår.
ja, vi var en sväng på stan igår och jag beställde hem clips med lååångt löshår till balen. sara kommer få pyssla med mig hela dagen. jag kommer att bli riktigt fin :) hihi
dessutom var jag på tribe och köpte nya piercingar. tyvärr hade snubben i kassan inte tid att hjälpa mig att byta dem, och han var ensam i studion. så nu måste jag göra det själv. men vafan! det ska nog gå bra ^^ annars får syster carro bryta in.


för övrigt är magnus ugglas "vart fan är mitt band?" -serie jävligt bra!
image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0