sista timmarna..

... som studerande! när jag vaknar upp på lördag är jag arbetslös.
i två dagar! sen är det telia som gäller. men sen då? jag vill ut och resa med min pojkvän! det är verkligen en dröm jag har. och jag hoppas han vill följa med mig! <3

kåsjödagen gick riktigt bra! dock vann vi inte... men vi vann flera grenar och kom tillslut på fjärdeplats! (trots att andra klasser fuskade!)

nu har jag förberett mig lite för imorn... har lagt fram glas till champagnefuskosten, och champagnen ligger på kylning.
benen är rakade och naglarna är filade. klänningen är struken, och mössan ligger o väntar... herregud! studenten 2008, here i come!


image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0