snook, svett & tårar

sitter o lyssnar på snook... riktigt bra! det var länge sen jag gjorde det sist. jag hade nästan glömt av att det var sverigest bästa hiphop. UTAN TVEKAN!

sitter o kollar runt på bilddagböcker och bloggar nu. vissa saker gör mig lite ledsen... nästan ALLA mina kompisar som jag umgicks med mycket förr gör så himla mycket. det är fester, krogen och roliga saker varje helg.
bara för att jag har träffat krille betyder inte det att jag inte kan gå ut? eller festa med mina bästa vänner? om vi nu är bästa vänner längre...
jag vill inte peka ut någon, verkligen inte. vänskap byggs på att TVÅ personer tar intiativ. och jag kan erkänna att jag inte vart speciellt bra på den fronten heller. men jag har bara inte orkat, för det känns som sagt att folk glömt av mig bara för att jag har pojkvän. men vi sitter inte ihop jag och krille, tro det eller ej.
vänner - jag saknar er. förstå det!


är det såhär det känns att vara lycklig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

(L)

2008-05-04 @ 22:01:26
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0