cosmopolitan

jag har skämmt bort mig lite idag.... eftersom jag jobbar så sent och dessutom kommer att få ta taxi hem från jobbet (vill inte ta vagnen till angered och sedan gå till lövgärdet efter klockan elva) så har jag köpt mörk choklad och ett nytt nummer av cosmopolitan. dock så är det svårt för mig att läsa... lampan över mig har gått sönder. typiskt! gissa om det kommer bli mörkt på min arbetsplats ikväll? dessutom har jag typ inga kollegor här. alla är på utbildning. mer ensamt kan det knappast bli alltså!

jag hade körlektion imorse. min körlärare är på semester ett par veckor, så jag hade en annan gubbe idag. han körde c30! han var jävligt petig med småsaker, men visserligen lärde jag mig en hel del nytt också. gjorde dock en miss! fick motorstop på odinsgatan framför en spårvagn! hurra. men, alla kan ju inte vara fläckfria hela tiden.
körkortet börjar iallafall närma sig mer och mer och det känns bra.

jag har för övrigt världen snyggaste, sexigaste och skönaste trosor på mig idag, från primark, london! bild lägger jag upp senare. om ni vill se ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

kör du på partille trafikskola? Vilken lärare i så fall? :P

2008-11-26 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0