detta kommer bli en seg vecka!

bara måndag än så länge. jobbar hela veckan med undantag för torsdag. sen är jag ledig i helgen... dock har jag lovat att gå in extra 4 timmar på söndag mellan 12.00 och 16.00. dels för att jag börjar oroa mig mer och mer för min anställning, så då ser det ju bra ut om man är lite extra ambitiös och verkligen visar att man vill jobba. dessutom är det aldrig fel med lite övertidslön!
helgen kommer bli slapp, jag lovar. bara filmtittande och mjukiskläder. egentligen skulle jag ju till ullared igen på söndag, men då ska jag som sagt jobba... men det kanske är lika bra så jag slipper göra av med så mycket pengar.
men innan det blir helg ska jag igenom en jobbig vecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0