helosansalva in my ass

nu har jag haft min nya tatuering i ungefär en vecka - och jag är så jävla trött på helosansalva, så ni anar inte. att smörja in tatueringen 3-5 gånger om dagen med denna trista salva som lukar blä.
och ja, jag fortsätter med mina xtravaganza-drycker. jag vet inte riktigt hur mycket jag gått ner än eftersom jag inte har någon våg uppe i nya lägenheten. men jag antar att det är ytterligare nått kilo eller två. dock har jag bestämmt mig för att inte fortsätta så länge till - som det ser ut nu tänkte jag köra veckan ut och sedan ta det i egna händer genom GI-metoden eller så.
visst, jag känner mig lite hopplös om jag ger upp, men samtidigt vill jag ju inte bli helt knäckt psykiskt. dessutom är det inte helt hälsosamt att bara köra på dessa drycker i flera månader. en månad räcker för att komma igång.

nu ska jag fortsätta jobba- jobbar stägning. det känns väl lite otäckt att ta en så sen spårvagn upp till angered, men amine min jobbarkompis bor i lägenheten brevid mig typ så vi tänkte ta sällskap ikväll :) känns skönt!


och att inte glömma! ett stort grattis till min älskade pojkvän som fyller 20 år idag! i love you hunny bunny!

Kommentarer
Postat av: Remina

Du har väldigt rätt i att det inte är så hälsosamt att köra med dessa drycker i månader... Utan mat = psykfall. Hoppas en annan metod fungerar bättre! Fortsätt kämpa :) Var tatuerade du dig förresten?

2008-11-18 @ 11:22:47
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Caroline

fortsätt kämpa Lisa! Du kan smörja in tatueringen med försvarets hudsalva, vaselin och i princip allting som inte är parfymerat och är riktigt fett. :)

2008-11-18 @ 15:32:04
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0