hur ska jag klara detta?

nu är jag nere och dippar igen... fan! visserligen står det i min xtravaganza bok att denna dagen är den tuffaste. det är nu suget och hungern kommer som mest. så jävla typiskt att det är fredag också! hur gott hade det inte vart med en skål chips till idol sen?
näe, då ska jag sitta med min jävla shake. gud, ibland funderar jag på vad jag gett mig in i. varför gjorde jag inget lättare? typ GI. då kan du ju iallafall äta dig riktigt mätt. det är bara kolhydraterna du utesluter....
men jag ska verkligen ge det ett försök nu ett par veckor innan jag ger upp - och det är sant som alla säger. när jag väl är klar med detta och är nöjd med min vikt är det ju inte så att chipsen kommer att vara slut i alla affärer. jag måste försöka tänka på hur gott det ska bli om ett par månader när jag verkligen kan köpa dendär chipspåsen och bara njuta!



Men visst vore det gott att få trycka i sig nu?



Kommentarer
Postat av: Remina

Lisa, tänk att du äter ren HÄSTSKIT om du tänker att du vill äta chips. Haha :) Kan funka!

2008-11-09 @ 03:22:54
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0