jag ska måla hela världen, lilla mamma!

vilken fyndig rubrik jag använder mig av. idag tänker jag på två saker: målningen och fixet av lägenheten i helgen och så på min mamma.
mamma ligger idag på sjukhus! dock är det inte så illa som det låter... hon gör faktiskt en skönhetsoperation, så det är frivilligt och hon valde det själv. men det är inte direkt någon plastikoperation för er som undrar. näe, mamma har så fula åderbråck och födelsemärken på benen så hon är för att opeera bort dem, och dra ut åderbråcken. kan tänka mig att det gör riktigt ont!
jag kan tänka mig att om jag går ner mycket i vikt (jag har redan tappat 2 kg på två dagar) så kommer jag vilja ta bort överflödig hud på magen och låren... kosta vad det kosta vill, men jag vill inte att det ska se ut som att jag går runt med elefantskinn.

för övrigt går xtravaganza riktigt bra tycker jag! visst, jag är galet sockersugen och jag hade inte bangat att få sätta i mig lite godis eller youghurt för att fixa sockersuget. men jag är inte hungrig iallafall! shakerna får mig riktigt mätt.
dock var de varma shakerna fruktansvärda! så jag kommer nog mestadels köra på de kalla. drack en med persika imorse som var riktigt god. även choklad, vanilj och chokladtoffén är riktigt goda. så detta tänker jag minsann klara!
det enda jobbiga är alla julbord som väntar...

men men! ikväll ska jag och krille få träffa joss som är på besök i lilla sverige! :) det ska bli jättekul! visserligen var det nyss jag träffade henne i london, men tro mig. den tjejen kan man inte få nog av alltså!
ikväll blir nog en lugn kväll med tanke på att jag jobbar imorn och så. men imorn var det tänkt att vi ska på aya napa reunion på gamle port. visserligen kan jag inte dricka en droppe alkohol eller läsk, men jag klarar mig bra med bara vatten. det viktiga är ju sällskapet och stämmningen! <3

jag längtar till helgen! då blir det så mycket pyssel i lägenheten! sjukt kul. var uppe i lövgärdet imorse och hämtade nycklarna. så nu är den verkligen bara MIN.


lila23


bjuder på denna också ;)

Kommentarer
Postat av: Remina

Hehe :) Det går bra för dig, Lisa. Du gör framsteg med vikten & lägenheten! Jag hejar på dig! Hihi. Pusspuss

2008-11-07 @ 10:01:43
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Remina

Vad fint du har gjort det härinne förresten!

2008-11-07 @ 10:02:07
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Morsing

Ja, jag kan tänka mig att julborden kommer bli kämpiga. Men det är klart att du klarar det! Ska du även köra shaker på själva julafton, eller tar du en dag ledigt då?

2008-11-07 @ 10:15:37
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0