myskväll!

igår efter jobbet kom pappa och hämtade mig för att hjälpa mig att sätta upp ett par hyllor och lite sånt i lägenheten.
på vägen hämtade vi också magdalena :) när pappa var klar och åkte hem började vi att laga mat och sedan käkade vi en god middag. dock var det mest jag och magdalena som umgicks, eftersom krille hade en livsviktig match i typ CS eller nått annat jävla spel.
men jag hade en väldigt mysig kväll och vi drack självklart rödvin! chill out <3 dessutom går det ju alltid beckfilmer på lördagar. inte helt dumt!
vid elvatiden drog krille hem till kållered eftersom han skulle jobba inatt. så jag, magdalena och buppe (vår hund!) blev lämnade ensamna uppe i lövgärdet. men det gick bra! vi låg och pratade skit halva natten tills jag insåg att jag snart skulle upp. när klockan ringde klockan sju var jag väl inte jättepigg! men det får man ta. magdalena är en grymt härlig vän och vi har alltid mycket att prata om, speciellt minnen <3

jag längtar redan till nästa helg! då är jag ledig och har bestämmt mig för att jag och krille ska ta det jävligt lugnt! med typ OC-marathon, mjukiskläder och massa kuddar.
och på lördag kväll får jag väl ringa upp någon kompis så jag slipper sova själv när krille jobbar ;)


jag är röksugen. krille har mina cigg :O jag hoppas att han kommer o lämnar dem snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0