november...

nu är det november... det känns lite jobbigt att det går så fort. och kallt är det också! men nu kan jag använda min varma vinterjacka iallafall för november ÄR en vintermånad. så hösten är över, nu är det vinter!


min sömn inatt var väl sådär... jag drömde jättekonstiga saker och dessutom när jag vaknade var krille borta *panik!* fast jag upptäckte ganska snabbt att han var uppe och sprang för att nattröka. men ändå!
jag drömde mardrömmar om min familj. sedan drömde jag jättekonstiga saker som hände. vi skulle flytta, men så när vi kom fram med alla flyttlådor var dörren till vår lägenhet borta och man kunde inte komma in i lägenheten och blablabla bara massa problem.
jag har verkligen fått lägenhetsfeber! men snart bär det av till någon av dem :) sista visningen på måndag sedan måste jag bestämma mig för vilken jag vill ha.


jag jobbar helg för er som inte redan visste det. dock är det en härlig stämmning här idag!
alla sitter och nynnar på "det börjar verka kärlek bannemej". fyfan va roligt det var! jag har säkert tittat på lars idolklipp 10 gånger bara idag.
LARS

HEJA LARS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0