nu är den på plats!

tatueringen sitter på plats på vristen. och gud va snygg den blev! just nu sitter ju all plast och så på, men när jag kommer hem från jobbet i kväll ska jag tvätta den och göra iordning, sen kommer det självklart upp bilder både här i bloggen och på bilddagboken.

idag mår jag inte så jävla bra kan jag säga... jag känner mig trött och hängig och allt känns ganska jobbigt och samtidigt meningslöst. jag är superhungrig och det känns inte som mina shaker mättar ett dugg. men jag hoppas verkligen att jag mår bättre under dagen och att jag kan orka kämpa vidare. för som det känns nu vill jag bara sluta med detta, och bara försöka lägga om kosten. bara jag får äta!
jag mår rent ut sagt skit av att inte få ta del av någon mat alls.


Kommentarer
Postat av: Morsing

usch att det känns så jobbigt! Det här med mat alltså... det är verkligen en hel vetenskap! Fortsätt kämpa på, du tar dig ur det!

2008-11-12 @ 22:51:49
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Morsing

usch att det känns så jobbigt! Det här med mat alltså... det är verkligen en hel vetenskap! Fortsätt kämpa på, du tar dig ur det!

2008-11-12 @ 22:55:46
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: My

Gumman.. du är stark som faktiskt står ut. Men om du slutar med det så är det ingen som kommer att döma dig.

2008-11-13 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0