vardag igen...

och så är det måndag - igen! går inte veckorna otroligt fort? dock är det skönt att det går fort nu.
hela helgen har gått åt till att handla, måla och lägga golv i lägenheten. men det håller på att bli riktigt fint nu! köpte en brun cappuccino färg som vi målade hela hallen med. resten blev vitt, och så en svart fondvägg i sovrummet.
och till hjälp hade vi världens bästa folk - min svägerska caroline fridén, byggtjejen själv och så hennes pojkvän johan :)
och igår var pappa med och hjälpte till med målningen också...
det har vart ganska tufft att inte kunna åka med och käka lunch utan istället dricka mina shaker uppe i lägenheten. men jag biter ihop och jag vill verkligen försöka med detta! har dessutom fått byta ut de riktigt äckliga shakerna så nu denna veckan kommer det nog att fungera bättre.

hur som helst. idag jobbar jag fram till åtta. krille är dock uppe i lägenheten under dagen och skurar golv för att få bort färgfläckarna från golvet. sedan blir det väl upp ett par gånger i veckan för att finpyssla lite med elutag och sådär. men i helgen kommer den riktiga flytten! det ska bli roligt :)
och när vi väl fått iordning på allt blir det självklart inflyttningsparty - eller något i den stilen iallafall.


och om vi återgår till mitt xtravaganza - vi har lagt upp en plan så att jag ska köra på helfart som det kallas i ca 6 veckor till. sedan precis innan jul ska jag börja trappa upp lite så jag kan smaka på lite julbord mm. sedan efter jul och nyårshelgerna blir det tillbaka till helfart - eller på halvfart beroende på hur mycket jag gått ner/upp under jul och sådär.
33 kg ska jag gå ner totalt. det är en hel del...

Kommentarer
Postat av: My

Kan inte jag och Tommy få komma och hälsa på dig i din lägenhet? :) Och du! Jag saknar dig som aldrig förr. Jag ringer dig någondag, nu snart <3 Vad är hemnummret till din lägenhet förresten?

2008-11-10 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0