lunchtime!

fortfarande den roligaste bloggen på länge: http://hallahelapressen.wordpress.com/2008/09/29/det-menar-du-inte/

näe, nu ska jag gå på lunch! jag är visserligen inte speciellt hungrig.... jag får nog äta middag ikväll med krille när han hämtar mig från jobbet :)
det verkar förresten som det gick riktigt bra på hans intervju tidigare idag! jag hoppas att han får det här jobbet. det vore underbart! <3


och ja! jag längtar efter mitt körkort. jag måste ut och köra ordentligt nu, både med körskolan och hemma med mamma och pappa. mitt mål är innan julafton. tror ni att jag grejar det?


Kommentarer
Postat av: Citty

Svar: Hehe yes :) Eller lite mer än intresserad I guess. Brinner för skiten och lever på den också (plus att jag skriver dårå men det är foto & text i kombination som är min största passion).



Köpte mig en till kamera igår :) canon 40D, verkligen att rekommendera! Om man är välbekant med Canons kameror vill säga :)

2008-10-01 @ 14:43:57
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0