maximal tur i oturen!

min klocka ringde inte i morse. jag vet inte varför! jag är helt säker på att jag ställde den på åtta igår kväll. jag vaknade av mig imorse,  jag hade riktigt otäcka mardrömmar.... och som tur var slängde jag en blick på klockan och vafan! klockan är ju nästan nio. jag ska ta bussen om en kvart! panik!
jag hann inte duscha, jag bara slängde på mig kläderna borstade håret och hällde i mig ett glas laktosfri mjölk. sedan låste jag om krille och sprang ner till busshållplatsen.
klockan var 09:18, och det är då bussen ska komma. men det stod fortfarande folk på busshållplatsen så det var ingen panik. sen kom buss 515, några minuter för sent, men bussen jag skulle ta 513 kom inte, och jag såg den inte på vägen heller. så jag gjorde något spontant som räddade mig från att komma en timma för sent till jobbet. jag hoppade på 515. när jag gick av vid svingeln läste jag på den där skärmen med tidtabellen där det stod att 513 blivit inställd.



mina parfymer där hemma börjar ta slut faktiskt.... jag borde köpa mig en ny höst/vinter-doft!
en miss dior chérie hade minsann inte suttit fel nu!



r

Kommentarer
Postat av: krille

Naaaw! stackars lisa <3

2008-10-02 @ 12:29:11
URL: http://skunken.se
Postat av: Carp

Den perfymen har jag hemma.

2008-10-03 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0