öis - enköping

yes, ikväll är det match på valhalla IP. öis tar emot enköping, och jag hoppas att det blir en bättre match än den vi såg sist mot qviding. för den kvällen var det inte speciellt härligt att vara öisare måste jag erkänna....
så som sagt! ikväll vill jag se nya friska tag och tre härliga poäng till i ryggen! :)
dessutom är det riktigt härligt fotbollsväder! sånna här höstdagar gillar jag. himlen är klarblå och solen värmer riktigt skönt på rökpauserna! men annars är väl inte hösten någon favorit direkt.... imorse när jag stack till jobbet så var det kolsvart ute! hur kul är det?


idag hoppas jag att krille bloggar! han ska nämligen cykla hem i från mig till kållered... det är säkert 3-4 mil eller nått.
ta med dig kameran älskling, så du kan dokumentera på bloggen och i bilddagboken ;)




öis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0