riktig höst!

nu är det verkligen riktig höst.... första oktober, och källartrappan där hemma var full med gula löv när jag gick hem i från.
jag vet inte, egentligen gillar jag hösten. men fortfarande så går jag runt i mina sommar skor, tunna ballerina, och vill liksom inte riktigt fatta att det faktiskt är oktober.
men oktober brukar vara en bra månad! och när man gick i skolan gick den ju så fort, med höstlov och grejer!
på söndag fyller anton och joss 19 år. jag önskar att jag kunde vara hos joss då och slänga tårta på henne... men eftersom hon som jag nämnt många gånger tidigare bor i london blir det lite långt.
men å andra sidan är det bara 2-3 veckor kvar tills det är min tur att flyga över till england för att hälsa på henne :) det ska bli himla roligt och mysigt.

krille är just nu i borås och irrar omkring. han ska på arbetsintervju, men han hittar inte rätt! haha, så här sitter jag på jobbet och läser upp vägbeskrivningar och kartor från hitta.se! stackarn! jaja, hoppas det löser sig iallafall! ^^


jag lovade att inte slänga bort allt för mycket av min lön denna månaden. men det är svårt! jag har redan slängt bort några tusen på tvspel och skit. och jag behöver nytt smink! och jag ska från och med nu bara köpa allt mitt smink på body shop. köpte lite smink där förra veckan, och jag är verkligen helnöjd!
och jag menar, hur mycket pengar kommer inte att försvinna när vi åker på shopping i london en helg? hm.



bb

Kommentarer
Postat av: Citty

Snart kommer snön...

2008-10-01 @ 12:21:50
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0