säljutbildning

hela morgonen har jag vart på säljutbildning - vi ska ju börja att sälja avtalsförlägningar, hastighetsuppgraderingar och sådär på supporten nu. jag är väl lite skeptisk till det hela, men utbildningen var riktigt trevlig! jag och 10 killar. mansdominerat yrke?


idag har jag jävligt ont i magen, dock vet jag inte varför...men det ska inte få hindra mig från att göra roliga saker!
jag ska på en workshop här om en stund och sedan slutar jag tidigt :)
då ska jag träffa krille på stan och vi ska hitta på nått mysigt. jag vill åka till mediamarkt eftersom dom fyller 2 år idag! snälla?
och så måste jag köpa en present till min pappa som fyller 50 bast imorn! fattar ni eller? 50! gubbe :D
fast, jag tror redan jag bestämt mig för vad han ska få.



imorgon åker jag, mamma och pappa till london! det ska bli underbart skönt och mysigt att få träffa jossan igen :) jag saknar dig bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0