spara pengar

nu blir det till att spara pengar! dels för att jag gjorde av med typ 14 tusen igår på en resa till teneriffa. visserligen ska jag få ungefär hälften av krille när han får lön/födelsedagspengar och julklappspengar. men det är ändå mycket pengar som försvann där.
dessutom när vi tittat på lägenheten och eventuellt tar den kommer jag behöva lägga mycket pengar på hyra, mat och en hel del heminredning. jag bara hoppas hoppas att jag får vara kvar på telia efter årsskiftet, annars står jag där med min lägenhet och får ta av alla mina sparpengar. inte roligt...
allt händer på samma gång, varför?


nåväl, idag jobbar jag inte lika sent som de andra dagarna i veckan. slutar 19:30 idag. och imorn jobbar jag inte heller sent, men då ska vi gå på premiären på nya bond filmen :D det ska bli sjuk roligt. man bara måste ju dricka martini innan dess också....


vad har ni för er mina vänner? jag känner att jag tappar mer och mer kontakt med alla. det är så mycket nu, alla jobbar hit och dit, pluggar och jag själv hinner inte med allt. jag önsksar att jag hade kunnat dela mig på mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0