uppkörning, nästa!

teorin klarade jag av i sommras, och nu har jag också gjort halkörningen igår. det var roligt! jag var nervös innan jag kom dit, men när jag satte mig i bilen släppte nervositeten och jag hade riktigt roligt med en faktiskt bekant som jag träffade där.
nu ska jag köra som fan här en månad, sen är det dags för uppkörning!
jag tänkte boka lite dubbellektioner nu och så köra ordentligt med mamma och pappa. körkortet måste bli mitt innan jul! så är det bara.


jobbar idag och imorn, sen får jag långhelg igen. jag brukar ganska ofta vara ledig fredagar i samband med att jag jobbar helg! det är så jävla skönt. då hinner man faktiskt känna att man är ledig!
och nästa helg kan bli den bästa på hela året .då åker jag fredag till söndag till london och träffar min bästa vän josefin <3 jag längtar.



Kommentarer
Postat av: Emelie

så är nog dock inte fallet, för vi har gjort om de spriten står inte där den gjorde innan och mammas handväska var i köket..

2008-10-15 @ 10:47:18
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: Morsing

Vi är lite i samma läge där med körkortet... Men jag måste göra teorin och uppkörningen samma dag :O! Jag var också lite nervös för halkkörningen tills jag satte mig i bilen och insåg att det typ inte går att misslyckas. Lycka till på vägarna!

2008-10-15 @ 19:10:28
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Emelie

mm verkligen.. men det är nog lite långsökt att de skulle vara de, med tanke på att jag inte snackat med ngn av dem på över 2 år.. men men.. Kul att du klarade teorin :) bokat uppkörning än? puss emelie

2008-10-16 @ 13:41:33
URL: http://mlievensson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0