working 9 to 5!

ja, idag har jag nästan ett working 9 to 5 pass! jag jobbar 9 till 17.45.... så tja, nästan!
ikväll ska jag till krille och hans pappa :) jag längtar efter en stor kram. igår kväll hade jag typ ett psykbryt! allt kändes jobbigt. jag kände stress från jobbet, jag är stressad inför allt med körkortet. nästa vecka är det halkan sen måste jag verkligen köra mycket och boka en uppkörning. dessutom är jag nervös för den jävla spiralen jag ska sätta in. dock slipper jag komma ihåg p-piller.... men jag är rädd att det ska göra ont, lagom tills att jag ska åka på weekend till london.
nåväl! jag är ledig imorn och får försöka lugna ner mig då.

i helgen jobbar jag tyvärr :/ det känns segt. men jag jobbar ganska bra tider, och inte så jättelånga dagar. så jag hinner nog gosa lite med pojkvän ändå :)
och nästa vecka är det inte alls så mycket jobb! semester på tisdag för halkan... sen jobbar jag bara onsdag och torsdag, sen har jag långhelg igen! då ska jag gå på partillerocken, klippa mig, och allra helst hade jag velat hinna med att se navid modiri & gudarna på ungdomens hus.
och så är det öis sista hemmamatch nästa helg! tanken var att jag skulle följa med till uppsala och se den absolut sista matchen och fira att vi är tillbaka i allsvenskan, men då är jag i london.... dock inte helt fel det heller!

för övrigt planerar jag att hyra en lokal och ha 20 års fest i februari! då kan jag bjuda hur många som helst! hur bra låter inte det?


nu blir det rökpaus!
- förresten, hur ändrar man språk på datorerna? min är på engelska och jag förstår ingenting i kontrollpanelen.

Kommentarer
Postat av: alec

thihi rökpause :P

Åh fest, vad roligt, är man bjuden :O

2008-10-09 @ 12:17:42
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Caroline Rullgardin

åh vad mycket att tänka på..hur klarar du av det? :|

2008-10-11 @ 12:14:08
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0