fruktansvärt roligt!

förut hade jag ett missat samtal - från en gamal lärare som jag hade i italienska på gymnasiet.
jag tänkte att tja, hon kanske vill ta med mig till italien i  år igen så jag ringer upp henne!
hon ville dock inte ta med mig till italien, men detta var nästan snäppet bättre. hon och hennes man har startat ett företag och de jobbar med olika team, och hon ville nu eventuellt anställa mig till ett av teamen. om jag fattade henne rätt så får man driva ett helt eget företag och hålla på med olika projekt som hon och hennes man bekostar. och dem är även coacher för mig.
och anledningen till varför hon ringde mig var en mycket smickrande motvivering.
"ja, jag minns dig som en väldigt roligt, trevlig och öppensinnad person. jag gillade dig väldigt mycket och jag vet att du hade vart rätt för dethär"
och så har hon letat rätt på mitt mobilnummer genom min gamla skola och hela köret bara för att få kontakt med mig! :)
så nu har vi bestämt möte på måndag morgon på espressohouse där vi ska gå igenom allt och så ska hon berätta mer! vi får väl se vart det här leder, men jag tycker det låter fruktansvärt roligt iallafall!



i'm happy! :D

Kommentarer
Postat av: My

FAN VAD KUL! :D

2008-09-17 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0