gah!

jag är jävligt trött på min mamma. hon tjatar om så jävla onödiga saker. seriöst, nyss ringde hon mig när jag sitter på jobbet för att försäkra sig om att inte jag eller krille skulle vara hemma på lördag kväll, eftersom hon då ska ha tjejmiddag med sina kärringar.
och nej, jag sa att vi ska gå ut på krogen antaligen. dock kanske jag är hemma på eftermiddagen och gör iordning mig, om vi inte kan vara hemma hos krille och göra det. då blev hon ännu mer hysterisk och var rädd att vi skulle vara hemma för länge och blablabla. men så lovade jag att vi skulle hålla oss undan. så frågade jag om jag när jag fyller år kan få ha ett gäng kompisar hemma, och om hon och pappa kan hålla sig undan då istället. vad tror ni hon svarade?
sånt får du hålla på med när du flyttar hemifrån!
jag blir så trött! hon är så sjukt jävla orättvis. ja men visst, köp mig en lägenhet så flyttar jag redan imorn!

ja ja. idag efter jobbet tänkte jag och krille köpa nya kuddar, och kanske ett nytt täcke! lyxa till det lite nu när det börjar bli kallt på kvällarna.
mitt duntäcke är ett par år nu, så det kanske är dags för ett nytt? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0