halkkörning bokad!

hade körlektion imorse och jag bokade även halkan :) 14 oktober, om två veckor slirar jag runt på isen på stora holm!
det ska bli skönt, och det känns äntligen som att körkortet börjar närma sig. eller?
vilken befrielse det kommer att bli när jag väl sitter där i bilen utan övningskörningsskylt på bakluckan.

jobbar stägning idag. inte det roligaste direkt.... men ibland måste man göra det också. sköna pengar på kvällarna!
btw så ska krille på arbetsintervju imorgon! jag håller tummarna allt jag kan. det vore också en befrielse att ha två inkomster. speciellt med all lägenhetssökning som pågår för oss just nu.
idag har jag sökt ytterligare 5-6 lägenheter i partillebo och säkert 10 stycken på boplats.




gosh, jag vill hem och spela guitar hero!


Kommentarer
Postat av: krille

bra älskling :)

2008-09-30 @ 18:23:37
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: Morsing

Jag gjorde halkan igår :), det var roligt! Och ja, det känns verkligen som att körkortet är på gång på allvar nu!

2008-09-30 @ 21:11:56
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0