hey hey, i wanna be a rockstar!

trots att jag inte var speciellt hungrig så lyckades jenny dra med mig till macken, och vi köpte pasta. den var helt okej för att vara färdiglagad och mickrad pasta! :)
dessutom gillar killen på macken oss på telia. tidigare idag när jag var nere och köpte en youghurt fick jag en film av honom. egentligen skulle man köpa en tidgning, så kunde man få köpa filmen för "bara" 69 kronor.
men han hade så många, och ville bli av med dem så jag fick en gratis. dock vet jag inte hur många gånger jag kommer titta på en actionrulle med clint eastwood. men men! det är tanken som räknas ^^

ringde magdalena på lunchen nu också. hon var nervös! stackarn ska tatuera sig imorn, och tror att det ska bli det mest smärtsamma i hennes liv. men hon har fel! det gör inte speciellt ont. visserligen har jag bara gjort en tatuering innan, och den är ganska liten. men det kan väl inte vara så stor skillnad? dessutom är magdalenas lika liten! ett litet hjärta :*)
och i november, då gaddas jag! HURRA! det är lite rockstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0