men.... sömn?

alltså, det är lördag. jag vaknade 07.30 och var helt utvilad. visserligen gick jag och la mig ganska tidigt igår. allt penecelin jag äter för örat gör mig ganska trött, och framför allt har jag ont. så det skönaste är att somna ifrån smärtan.
men njae. det var ingen bra natt. krille svarade inte på telefon så jag fick ingen godnattpuss. han sket i mig helt enket :P dessutom hade jag mardrömmar om allt möjligt.... när ska dem sluta?

och något som gör mig stressad är att på måndag börjar verkligheten. då är det tillbaka till jobb, körskola och allt annat som jag måste ta tag i.
men jag ska iallafall gå en fotokurs nu i höst! :) det ska bli spännande!


nu ska jag försöka väcka mamma (ja, ni hörde rätt. jag är uppe innan henne!) och så ska vi äta frulle!

Kommentarer
Postat av: krille

men älskling då! jag skickade ju ett sms ;)

2008-09-13 @ 10:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0