nakenhet

var på jobbet redan 07.25 idag! herregud! men samtidigt är det skönt att börja så tidigt. dagarna känns lite kortare när man får gå hem tidigt också. dessutom har vi teammöte 2 timmar i eftermiddag, vilket gör dagen riktigt rolig! mitt team har sån fruktansvärt sjuk humor! i'm glad to be here!

igår kväll var jag trött. låg med mamma i soffan och glodde på outsiders - som handlade om nudister, eller ja. naturister som dem själva kallade sig. helt sjukt! dem älskade att ALLTID gå runt nakna. de gick på stan nakna, de handlade nakna, sprang marathon nakna, sov nakna, gick på restaurang nakna..... ja, dom var nude hela tiden! 
tänk att jobba på typ ICA, och så sitter man där i kassan och så kommer det plötsligt en stor megapung flaxandes i annsiktet på dig som vill köpa cigaretter. euh.
okej att jag själv älskar att bada och också sova naken, det är en känsla man bara kan uppnå genom att vara naken. men att gå på stan och visa sig för alla andra helt naken, vad är vitsen med det?
antagligen långt inne i deras hjärnor lider dem av en störning. de måste ju vara helt sexuellt missbildade!

efter den sjuka nakenheten somnade jag nästan med en gång. jag skulle ringa krille och säga godnatt, men jag vaknade 2 timmar senare av att jag låg med telefonen i handen och hade bara hunnit slå halva nummret.
dessutom hade jag missade samtal från krille, men jag hade inte vaknat trots att telefonen har legat och vibrerat i handen på mig.


Kommentarer
Postat av: Remina

Du måste ha haft narkolepsi eller nåt, eftersom du inte svarade när den vibrerade i handen! Hahaha :D

2008-09-23 @ 12:58:38
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Caroline Rullgardin

haha jag såg det med, fyfan vad roligt det var,bäst av allt var ju när dom handlade, haha!

2008-09-24 @ 16:15:41
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag håller helt med dig! Vem vill ha en pung i ansiktet när man ska handla en chokladbit liksom?

2008-09-26 @ 12:11:53
URL: http://jeannett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0