och så var man några tusen fattigare igen...

helgen har vart bra :) igår var det utgång med ett stort gäng! det var riktigt trevligt. jag, magdalena och krille mötte upp ett gäng i stan och först blev det flame. men halv ett stängde dem, så då var det vidare lite överallt.
som sagt, en bra kväll förrutom att vissa människor var oerhört klantiga och gjorde bort sig totalt i mina ögon.
dessutom spydde krille på vägen hem. not so nice!

men idag har jag gjort av med många tusenlappar. jag och krille fick abstinens, gick ner till allum och köpte mig ett playstation 2. och så köpte vi alla spel på samma gång! guitar hero 3, buzz och singstar! haha!
så nu blir det att spela hela eftermiddagen och kvällen.
dock kommer lena hit (min gamla lärare) och vi ska diskutera vidare på företags idén. :)

näe nu ska jag spela!
förresten, vad gillar ni min nya blogg design? tack carro för hjälpen! love you!



ps2

Kommentarer
Postat av: lisa

glädje!

2008-09-28 @ 16:47:21
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: lucas

hehe snygg design, bara ett problem. ful kille på bilden. han bör byta face.



btw, vilka gjorde bort sig igår?

2008-09-28 @ 18:00:45
Postat av: sara - misscupcake

hejsan!

haha, det kan inte blivit billigt att köpt allt det med en gång ;)

2008-09-29 @ 10:26:05
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: Emelie

okeej, den är på 45 kvm..



Föresten snygg din nya blogg design blev :)



Puss & kram

2008-09-29 @ 11:21:39
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0