onsdag!

veckan rullar på och det är redan onsdag. för en vecka sen så här dags låg jag vid en pool och njöt av den sista dagen på rhodos. och gissa om jag längtar tillbaka? slappa dagar i solen, ljumna bad i havet, goda cooktails och inte ett enda bekymmer i världen! ingen stress över huvudtaget!
trots att det bara är knappt en vecka sen jag satt där vid frukostbuffén så känns det så konstigt avlägset på något sätt nu när man sitter som supporttekniker dygnet runt.

idag hade jag iallafall sovmorgon! jag och krille låg och sov till frammåt tio, gick upp och åt en ordentlig frukost tillsammans och sedan kunde vi duscha i lugn och ro! det var riktigt skönt. men det finns nackdelar med att jobba kväll också. man kommer inte hem förrens det är mörkt, och då är det bara till att gå och lägga sig igen.


på fredag är det dags för suprise-resan för mamma och marie. eftersom jag vet att iallafall marie läser min blogg då och då så vågar jag inte skriva vart resan bär av. men jag kan säga så mycket som att det kommer bli en sjukt rolig och lång dag. jag längtar!
men det är synd om krille som måste köra bil så många mil :D



och öis vann över assyriska igår! så jävla skönt! nu drar vi änna iväg där uppe i toppen.
DET ÄR VI SOM SKA TILL ALLSVENSKAN!

Kommentarer
Postat av: krille

hehe, ja det kommer bli kul =)

2008-09-17 @ 13:33:20
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0