på jobbet igen då!

så var man tillbaka på jobbet igen! efter en skön och underbar semester, och sen efter några dagars hemmaliggande med öroninflammation.... men det känns ganska skönt att vara tillbaka här iallafall! har fått min fasta plats nu och allt, så jag har lite att pyssla med. sätta upp mitt schema, skriva ut bilder och sånt spännande! ;)
men visst, det var jobbigt att gå upp imorse. speciellt när krille låg kvar och sussade sådär sött. åh, jag ville bara stanna!

helgen har vart en bra helg. i fredags var jag bara ensam hemma och tog det lugnt. frammåt eftermiddagen åkte jag med mamma ner till allum och tittade på lite kläder. fick faktiskt köpt mig en fin kjol! och så köpte jag en fotoram! ^^
kvällen spenderades med mamma och pappa framför tvn uppe i vardagsrummet.

lördagen var också en soft dag! först en lång shoppingrunda på stan med magdalena. och vi fick shoppat oss en hel del måste jag säga. nya byxor, toppar, morgonrock, tofflor... och så hann vi med en fika på espressohouse! SOM jag saknat chailatte. och som jag saknat att springa på stan med magdalena och snacka om killar, sex och smink ;)
det är ju bara sånt vi tjejer kan! ><
på kvällen glodde vi på ännu en svensk film med helena bergström. "Angel".... och den var väl inge vidare! uscha näe, istället fick jag en helkroppsmassage en hel timma av magdalena. DET var njutning! herregud, bland det bästa på länge alltså!

och igår övningskörde jag till kållered och hämtade krille :) vi hade en myskväll hemma med taco och sedan bridget jones! dock somnade jag mitt i filmen. allt penecelin gör mig så trött och seg.
men, jag vaknade till efter filmen och då var det mysstund på hög nivå. krillepille, jag älskar dig <3




nu ska jag jobba vidare! har utvecklingssamtal med min chef sen. oj oj oj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0