snart får jag gå hem!

om 20 minuter slutar jag. då får jag äntligen gå hem! jag är hungrig... dock har mamma gjort äcklig gulasch(?)soppa. och jag tål verkligen inte det! jag är ingen fantast på soppor alls, men ändå. det måste ju vara den värsta! näe, tacka vettja fisksoppa! det är goda grejer det :)
jag antar att det får bli varma mackor eller nått ikväll. men det bangar man ju inte?

igår kväll hyrde jag och krille film. igen! vi gör det riktigt ofta.... och för det mesta är det bara bra filmer! igår såg vi den senaste irene huss filmen. nu har vi sett alla! denna var bra, men inte den bästa.
dock är jag lite sugen på att se beckfilmer. gundvald larsson for the win!

jag ser fram emot helgen! visserligen några dagar kvar. men ändå! det blir håkan hellström, utgång med tha gaang och så ska jag vara hundvakt! och krille ska faktiskt jobba :) my boy.
nästa helg blir också bra har jag bestämmt. då ska jag ta med krille på något speciellt. då har vi varit tillsammans i hela 15 månader.

<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0