solen skiner!

jag var nog ännu tröttare i morse när jag vaknade, än vad jag var igår. tröttheten från sthlmsresan kommer nu i efterhand såhär. men det får det vara värt! med lite ipren så klarar man en 9 timmars arbetsdag.

söndag idag. solen skiner jättefint ute! den riktigt värmer när man går ut och ställer sig mitt i den. så skönt!
jag gillar inte riktigt att hösten är här... visst, det är vacker och det känns kul att kunna köpa lite mysiga höstkläder.
men kylan! och allt regn som säkerligen snart kommer att komma. hur roligt är det? usch nej.
då är det bättre med sommar. eller ännu bättre, utomlands. det slår alla rekord!

ikväll kommer krille till mig :) det ska bli mysig, och jag längtar efter honom. har vart många nätter utan honom i sängen nu!
men det blir så när man jobbar mycket. speciellt helger.

Kommentarer
Postat av: Emelie

heh, det var så lite så. Tack detsamma gumman, även om din inte direkt är ny ;), men den är väldigt fin! klar du får göra :) puss

2008-09-21 @ 15:21:49
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: lucas

låter inte så jätteskoj :)

2008-09-21 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0