spännande

som jag nämnde i ett inlägg för några dagar sen så ringde ju min lärare lena upp mig.
imorse träffades vi på espresso house över en frukost och disskuterade idén lite. jag blev inttresserad, verkligen! men jag behöver mer information och framför allt måste jag veta om jag orkar ta tag i mer saker.

lena ville dessutom att jag skulle ta med krille till nästa möte, då hon trodde att vi skulle kunna göra ett bra arbete tillsammans när jag berättade lite om oss och om våran relation.
så nu är det ett möte i mölndal på torsdag. egenlitgen jobbar jag kvällen, men jag har gjort en förfrågan om att byta pass. så jag hoppas att det kan lösa sig :)
det är ju värt en chans tycker jag iallafall!


men kan ni tänka er lisa larsson och christian fridén som egenföretagare? haha! hur charmigt låter inte det?


Kommentarer
Postat av: My Årén

Detlåter as charmigt!Dock inte lika charmigt som att jag vill träffa dig nu i veckan, samt gå på håkan med dig på fredag, och kanske lite annat kul efteråt, haha! :D Hör av dig söt!

2008-09-22 @ 14:49:16
Postat av: Remina

Det låter grymt! Go for it!

2008-09-22 @ 17:26:27
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0